veel gestelde vragen

Hieronder vind u het overzicht per categorie:

Branddetectie

Gecertificeerde beveiligingssystemen worden alleen geleverd door de erkende beveiligingsbedrijven. Zij kunnen op maat adviseren. Deze bedrijven zijn te vinden op de website van Kiwa (www.kiwafss.nl).

Schadecijfers laten helaas zien dat veel bedrijven onvoldoende beschermd zijn tegen criminaliteit en brand. Dit terwijl zij vaak fors geïnvesteerd hebben in preventiemaatregelen. Hierdoor leiden ondernemers hoge schade en komt de bedrijfscontinuïteit in gevaar komt. Door te kiezen voor een gecertificeerd beveiligingsbedrijf, kan veel onnodig leed eenvoudig worden voorkomen.

Als gebruiker van een gebouw, bent u ook verantwoordelijk voor de brandveiligheid van het pand. Natuurlijk wilt u dat bij brand iedereen snel in veiligheid is en dat de schade beperkt blijft.

De vervangingstermijnen van noodverlichtingsarmaturen variëren sterk maar in het algemeen worden veel installaties na 10 jaar vervangen.

Inhoud accordeon

Inhoud accordeon

De rookmelder dient eens per maand te worden getest. De elektronische zoemer moet het alarmsignaal geven. U dient de rookmelder altijd na een lange periode van afwezigheid (zoals bijvoorbeeld vakantie) te testen evenals na het vervangen van de batterij of het uitvallen van de netspanning. Als de rookmelder niet aan de eisen voldoet, moet u deze onmiddellijk laten repareren of vervangen door een erkend installateur.

Inhoud accordeon

Inbraaksignalering

Veel onbeveiligde bouwlocaties zijn met regelmaat het terrein van onbevoegde personen. Diefstal, inbraak en vernieling kosten bouwondernemingen veel geld, dus de eindklanten ook. De schadepost op bouwprojecten door diefstal, inbraak en vandalisme is enorm te reduceren door bouwplaatsbeveiliging.

Het beveiligen van een bouwplaats/terrein is een samenhang tussen producten en processen om te komen tot een bouwplaatsbeveiliging die een nagenoeg 100% veilige omgeving tegen diefstal, inbraak en vandalisme creëert.

Gecertificeerde beveiligingssystemen worden alleen geleverd door de erkende beveiligingsbedrijven. Zij kunnen op maat adviseren. Deze bedrijven zijn te vinden op de website van Kiwa (www.kiwafss.nl).

Schadecijfers laten helaas zien dat veel bedrijven onvoldoende beschermd zijn tegen criminaliteit en brand. Dit terwijl zij vaak fors geïnvesteerd hebben in preventiemaatregelen. Hierdoor leiden ondernemers hoge schade en komt de bedrijfscontinuïteit in gevaar komt. Door te kiezen voor een gecertificeerd beveiligingsbedrijf, kan veel onnodig leed eenvoudig worden voorkomen.

in te vullen

Inhoud accordeon

Inhoud

Inhoud accordeon

Inhoud accordeon

Camerasystemen

Veel onbeveiligde bouwlocaties zijn met regelmaat het terrein van onbevoegde personen. Diefstal, inbraak en vernieling kosten bouwondernemingen veel geld, dus de eindklanten ook. De schadepost op bouwprojecten door diefstal, inbraak en vandalisme is enorm te reduceren door bouwplaatsbeveiliging.

Het beveiligen van een bouwplaats/terrein is een samenhang tussen producten en processen om te komen tot een bouwplaatsbeveiliging die een nagenoeg 100% veilige omgeving tegen diefstal, inbraak en vandalisme creëert.

Het beveiligen van een bouwplaats/terrein is een samenhang tussen producten en processen om te komen tot een bouwplaatsbeveiliging die een nagenoeg 100% veilige omgeving tegen diefstal, inbraak en vandalisme creëert.

Nog in te vullen

Telecommunicatie

Nog in te vullen

Gecertificeerde beveiligingssystemen worden alleen geleverd door de erkende beveiligingsbedrijven. Zij kunnen op maat adviseren. Deze bedrijven zijn te vinden op de website van Kiwa (www.kiwafss.nl).

Schadecijfers laten helaas zien dat veel bedrijven onvoldoende beschermd zijn tegen criminaliteit en brand. Dit terwijl zij vaak fors geïnvesteerd hebben in preventiemaatregelen. Hierdoor leiden ondernemers hoge schade en komt de bedrijfscontinuïteit in gevaar komt. Door te kiezen voor een gecertificeerd beveiligingsbedrijf, kan veel onnodig leed eenvoudig worden voorkomen.

Nog in te vullen

Klantgericht

Wij luisteren naar onze klant. Interval vindt een persoonlijke en procesgerichte aanpak belangrijk. Met onze 24/7 servicedienst proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wij luisteren naar onze klant. Interval vindt een persoonlijke en procesgerichte aanpak belangrijk. Met onze 24/7 servicedienst proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Administratie

Vragen over een factuur?

Directie

Direct contact met de directie?

Service

Neem contact op met de service-afdeling

Verkoop

Wilt u meer weten over een product? 

We werken samen met: